کد خبر 549682
تاریخ انتشار: ۴ فروردین ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۰

سه مزدور سودانی روز سه شنبه در حین عملیات شناسایی توسط نیروهای ارتش و مردمی یمن کشته شدند.

به گزارش مشرق، سه افسر اطلاعاتی سودان در منطقه الضباب استان تعز یمن کشته شدند.

به گزارش خبرگزاری رسمی یمن (سبا) یک منبع آگاه نظامی گفت: این سه مزدور سودانی روز سه شنبه در حین عملیات شناسایی کشته شدند.

وی افزود: ارتش و نیروهای مردمی یمن خودرو حامل این افراد را منهدم کردند.

عربستان سعودی با همدستی برخی کشورهای عربی دیگر و همراهی آمریکا٬ از ششم فروردین سال گذشته حملات گسترده ای را علیه این کشور همسایه خود آغاز کرد تا «عبد ربه منصور هادی» رییس جمهوری مستعفی و فراری یمن را به حاکمیت بازگرداند و از قدرت گرفتن انقلابی های یمنی که امنیت شهرهای این کشور را تامین می کنند، جلوگیری کند.

براثر این حملات، تاکنون هزاران یمنی از جمله شمار زیادی از زنان وکودکان کشته و زخمی شده و دهها هزار نفر دیگر نیز آواره و بیشتر تأسیسات زیربنایی، خدماتی و درمانی این کشور ویران شده است.

{$sepehr_album_37881}

منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 3
  • ۲۲:۵۹ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴
    0 0
    از این بی مقدارهای سودانی در جنگ تحمیلی هم عین سگ خیلیهاشون کشته می شدند کسی هم اهمیتی نمی داد خصوصا رژیم بعث الان هم سعودیها اهمیتی نمی دهند اینها مزدورند کشته بشوند پول خونشان را گرفته اند فقط در آن دنیا به جهنم می روند
  • محسن ۲۳:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۰۴
    0 0
    اشتباهی مثبت دادم. آخه به سودانی و سعودی و یا ... بودن ربطی نداره که حتما بگیم فلانی اهل فلان کشور هست و این دلیل بر خوب بودن یا بد بودن طرف بشه، ما از سودان قاری های قرآنی معتبری هم داریم پس این دلیل نمیشه... مهم گمراه نبودن طرف هست حالا اهل هر کشورری میتونه باشه چه مسلمان چه غیر مسلمان.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس